وزرای خارجه آمریکا و انگلیس هنوز جوهر امضایشان خشک نشده ساز مخالف می زنند!

با مدیریت استاد محمدرسول کریمی- سایت اختصاصی محمد رسول کریمی



پیامبر (ص) می فرمایند که از بهترین صدقه ها یاد دادن دانسته ها به دیگران است.

***


اطلاعیه:
باشگاه از 17 خرداد ماه اغاز خواهد شد
روزهای زوج و فرد از ساعت 18 الی 19:30
مکان :
خیابان معراج جنوبی - کوچه 22 - اولین کوچه فرعی سمت چپ
***


وفات حضرت زینب (س) در مجمع زینبیون اردیبهشت 1393
با نوای گرم : کربلایی حسین عینی فرد


***

باشگاه فرهنگی ، ورزشی و مذهبی رزمیکاران صاحب الزمان (عج) رفسنجان

وزرای خارجه آمریکا و انگلیس هنوز جوهر امضایشان خشک نشده ساز مخالف می زنند!
|

آقای اوباما و جان کری و نخست وزیر انگلیس یا برای دل داری دادن به بچه ناخلفی که بزرگ کرده اند(اسرائیل)این حرفهای اجق وجق را بعد از توافق ژنو می زنند یا اینکه در خواب بوده اند

به گزارش “خانه خشتی”، نکته ای که همیشه ۵+۱ روی آن دست می گذارد اینست که ایران با آنها صادق نیست ولی یکبار از خودشان نمی پرسند اززمانی که کشورهایشان شکل گرفته؛ نطفه ننگ و نیرنگ را با خود به عرصه دنیا پراکنده اند . اگر در وقایع تاریخی دنیا، قدری با تفکر غرق شوی اتفاقی را نمی یابی که پای یکی از این دو در میان نباشد . در همین سالهایی که عمر ما قد می دهد از واقعه بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی، جنگ ویتنام ، جنگ هشت ساله تحمیلی علیه کشورمان، پشتیبانی علنی از گروههای تروریست، سازماندهی القاعده به خاطر انفجار ساختگی برجهای دوقلو، راه اندازی جنگ در عراق و کشتن میلیونها انسان بیگناه در عراق و افغانستان، نوکری علنی و همه جانبه از رژیم ناخلف و جنگ افروز اسرائیل ، راه انداختن جنگ در سوریه به دلیل اینکه احساس می کنند جبهه مقاومت برای اسرائیل خطرناک است و از همه علنی تر کشتن دانشمندان هسته ای کشور ما که هر کسی می داند از پست ترین کارها در مقابله با کشور ما دریغ نکردند .

تا کنون سابقه نداشته در هیچ جنگ و زمانی کشوری همزمان تحریم غذایی و دارویی شود ولی آنها این بلاهای ناجوانمردانه را بر سر ملت ما آوردند ، حال ببینید چه کسانی صحبت از صادق بودن سخن می گویند .

انسان گاهی می ماند اینها چکاره دنیایند مگر مردم دنیا خود راه خوب و بد ملتشان را نمی دانند که اینها خود را نخود هر آشی می کنند . البته نباید فراموش کنیم که فرمانروایان نالایق گذشته کشور ما و حال برخی کشورهای منطقه به قدری این قدرتهای پوشالی را برای خود لازم می دانسته و می دانند که فکر می کنند اگر زیر پر و بال این از خدا بی خبرها نباشند اموراتشان نمی گذرد ولی غافلند که هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی گیرد! اینها اگر خواسته هایشان در هر کشوری برآورده نشود از هیچ جنایتی چشم پوشی ندارند .

بد نیست که این جمله نوکر چند ساله شان که هنوز در قید حیات است را بیاورم تا بر همگان واضح شود که دل بستن به اینها فکر باطل است : رئیس جمهور برکنار شده مصر که سالها نوکر آنها بود در صحبت های اخیرشان کرده است که دل بستن به آمریکا و غرب خیال واهی است ، چون اینها به محض اینکه اوضاع را بر وفق مراد نبینند به دوستی چندین ساله شان لگد می زنند و بر علیه نوکر سی ساله شان شروع به سخن پراکنی می کنند .ای کاش شرایطی فراهم می شد و قدرتهایی که این کشورهای به اصطلاح دموکراسی  بر سر کار می آورند بعد از سر نگونیشان به انها فرصتی داده می شد تا لب به سخن بگشایند و چهره ننگین اینها را به جهان ومردم کشور خودشان عیان کنند ولی افسوس که صدام را قبل از اینکه سخنی بگوید خود به دار می کشند و قذافی را فبل از اینکه پرده دری کند با تیر مستقیم از بین می برند یا بن لادن دست پرورده خودشان را به گفته خودشان به دریا می سپارند تا تاریخ زودتر فراموشش کند، اگر باز این حرفهایشان هم صحت داشته باشد بازباید امیدوار بود ، ولی غافلند که زمانه عوض شده و انشاءالله همه چیز بر خلاف آنها به پیش خواهد رفت .

باید بدانند چراغ ظلم ظالم گرشبی سوزد شب دیگر نمی سوزد ، باید بدانند که آه کودکان بی گناه فلسطینی ، عراقی ، افغانی، سوری ولبنانی وهمه آنهایی که با دست کثیف این ابر جنایت کاران یتیم شده اند روزگاری دامان آنها را خواهد گرفت همانگونه که دامن نوکران آنها را گرفت .

سر سپردگان آنها صدام، قذافی، مبارک، بن علی و همه آنهایی که به ریسمان این به اصطلاح مهد دموکراسیها به چاه بدبختی رفته اند کجایند؟ باید عاقل باشند و فکرشان را عوض کنند .

آقای اوباما و جان کری و نخست وزیر انگلیس یا برای دل داری دادن به بچه ناخلفی که بزرگ کرده اند(اسرائیل)این حرفهای اجق وجق را بعد از توافق ژنو می زنند یا اینکه در خواب بوده اند تازه فهمیده اند چه کلاه گشادی سرشان رفته ویا خودشان را به خواب زده اند چون همانگونه که می دانیم بیدار کردن کسی که خودش را به خواب زده بسیار مشکل است واکنون وظیفه ماست تا با حمایت جدی از گروه مذاکره کننده هستی مان انشاالله موفق شوند روزی همانند روز ملی شدن صنعت نفت در تقویم کشورمان به نام ملی شدن انرژی هسته ای در کشورمان انگشت نما کنند تا دنیا بداند ایرانی تعصب و غیرتی دارد که در کمتر جایی از دنیا می توان دنبال ان گشت

دوستدار همه آنهایی که دلشان برای سرفرازی ایران می تپد، حیدر معصومی ریسه.


سایت کربلایی حسین عینی فرد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سیاسی، ،
:: برچسب‌ها: وزرای خارجه آمریکا و انگلیس هنوز جوهر امضایشان خشک نشده ساز مخالف می زنند!,
نویسنده : محمدرسول کریمی(مدیر سایت)
تاریخ : چهار شنبه 11 / 9 / 1392
زمان : 9:9