پیشرفت ۶۰ درصدی ورزشگاه شهدای مس رفسنجان + عکس

با مدیریت استاد محمدرسول کریمی- سایت اختصاصی محمد رسول کریمی



پیامبر (ص) می فرمایند که از بهترین صدقه ها یاد دادن دانسته ها به دیگران است.

***


اطلاعیه:
باشگاه از 17 خرداد ماه اغاز خواهد شد
روزهای زوج و فرد از ساعت 18 الی 19:30
مکان :
خیابان معراج جنوبی - کوچه 22 - اولین کوچه فرعی سمت چپ
***


وفات حضرت زینب (س) در مجمع زینبیون اردیبهشت 1393
با نوای گرم : کربلایی حسین عینی فرد


***

باشگاه فرهنگی ، ورزشی و مذهبی رزمیکاران صاحب الزمان (عج) رفسنجان

پیشرفت ۶۰ درصدی ورزشگاه شهدای مس رفسنجان + عکس
|

ورزشگاه ۱۰ هزار نفری شهدای مس رفسنجان در حالی به عنوان یکی از سه ورزشگاه در حال ساخت از سوی شرکت صنایع مس ایران در حال احداث است که رفسنجان با توجه به حضور لاله های نارنجی در لیگ دسته اول کشور نیاز مبرم به آماده سازی سریعتر و پیش از موعد این ورزشگاه دارد.
به گزارش “خانه خشتی” به نقل ازمهر، شرکت ملی صنایع مس ایران کار ساخت و احداث سه ورزشگاه را در استان کرمان انجام داده است که ورزشگاه شهر کرمان با گنجایش ۳۰ هزار نفر، ورزشگاههای شهربابک و رفسنجان نیز با گنجایش ۱۰ هزار نفر در این چارچوب در حال ساخت هستند.

استارت ساخت ورزشگاه ۱۰ هزار نفری شهدای مس رفسنجان در سال ۸۶ در زمان محمد رئوفی نژاد استاندار وقت کرمان زده شد و از آن زمان تاکنون مراحل ساخت این ورزشگاه در فازهایی که برای آن پیش بینی شده در حال پیگیری است.

موضوعی که بیانگر اهمیت تسریع در روند این پروژه است اینکه شهر رفسنجان با داشتن نماینده ای در لیگ دسته اول کشور که همواره نتایج قابل قبولی را در این مسابقات کسب کرده است نیازمند به چنین ورزشگاهی است تا با حضور هواداران و علاقمندان خود، از میزبانی به بهترین شکل ممکن بهره گیرد.

ورزشگاه شهدای مس رفسنجان (3)

رنج های مس رفسنجان از نبود ورزشگاه

در فصل جاری رقابتهای لیگ دسته اول کشور نارنجی پوشان مس رفسنجان به دلیل آنچه کیفیت نامطلوب زمین چمن ورزشگاه تختی بیان شد، به ورزشگاه شهدای نوش آباد کوچ کردند تا مسابقات خود را در آن ورزشگاه پیگیری کنند.

زمین چمن ورزشگاه تختی رفسنجان که تقریبا در مرکز شهر قرار دارد اصلا شرایط مناسبی ندارد و زیرساخت آن با مشکل مواجه است. ناهموار بودن این زمین چمن سبب شد که دو بازیکن مس رفسنجان در همان هفته های نخست لیگ چندین هفته مصدوم شده و عملا کنار تیم نباشند.

آنگونه که مشخص است درمان های انجام شده برای چمن مجموعه تختی همه موقتی بوده و برای حل دائمی آن باید کل چمن جمع شده و زیرسازی آن صورت گیرد.

اما نکته ای که برگزاری مسابقات مس رفسنجان در نوش آباد دارد فاصله زیاد این روستا تا شهر رفسنجان است و همین قضیه کافی است تا تماشاگران اندکی حاضر به تماشای مسابقات در ورزشگاه نوش آباد شوند.

اگر چه هواداران خونگرم لاله های نارنجی رفسنجان تاکنون این تیم را تنها نگذاشته اند اما ضرورت ساخت ورزشگاهی در شان و شایسته مردم فوتبالدوست رفسنجان اجتناب ناپذیر است.

ورزشگاه شهدای مس رفسنجان (4)

 

اکنون کار احداث ورزشگاه شهدای مس در رفسنجان در حالی ادامه دارد که به گفته مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان این پروژه تاکنون نزدیک به ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

علی زینلی بیان کرد: کاسه اصلی ورزشگاه شهدای مس رفسنجان بیش از ۵۰ تا ۵۵ درصد پیشرفت داشته است و در مرحله نازک کاری است. به نظر من با توجه به بحث تورم و مشکلات مالی روند ساخت رو به رشد بوده است.

وی ادامه می دهد: فاز دوم که بعد از کاسه اصلی احداث شد، چمن مصنوعی آن بود که نزدیک به یکسال است که آماده شده و ما بحث پلکانهای آن را پیگیری کرده ایم که بتوانیم در کنار ورزشگاه، زمین چمن مصنوعی با گنجایش حداقل سه هزار نفر را داشته باشیم.

زینلی می گوید: با پیگیری دوستانمان در پروژه کل پلکانهای این زمین نصب و تا آخر امسال به صورت مبله با صندلی آماده می شود، ضمن اینکه رختکن های آن نیز تا ۸۰ درصد پیشرفت داشته اند.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان تصریح می کند: اکنون بازیهای تیمهای پایه مس رفسنجان در زمین چمن مصنوعی برگزار می شود حتی سال آینده تیم بزرگسالان نیز بتواند بازیهای خود را در آن برگزار خواهد کرد.

زینلی بیان می دارد: رول چمن ورزشگاه خریداری شده و زیرسازی آن به طور کامل انجام شده است فقط باید برق آن تامین شود تا مشکل آبدهی به آن برطرف شود.

وی با اشاره به فاز دوم این پروژه می گوید: سالنهایی سرپوشیده و چندمنظوره برای ورزشهای توپی، استخر و موارد دیگر در فاز دوم پروژه تعریف شده که مناقصات آن برگزار شده و کار روال خود را طی می کند.

ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

زمان اتمام پروژه بستگی به نظر مدیران مس دارد

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان درباره هزینه ساخت ورزشگاه اظهار بی اطلاعی کرده و در پاسخ به این سوال که اتمام ساخت ورزشگاه ۱۰ هزار نفری شهدای مس رفسنجان چه زمانی است، می گوید: اینکه این پروژه تا چه زمانی به اتمام می رسد به نظر مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران و بودجه ای که به آن تخصیص می دهند دارد.

زینلی از مرادعلیزاده مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تشکر کرده و اظهار می دارد: این پروژه ها در رفسنجان، کرمان و شهربابک اگر به اتمام برسد مشکلات ورزش استان کمتر می شود و باعث رشد و تعالی ورزش استان خواهیم بود.

وی تصریح می کند: برای رفسنجان که زمانی قطب اول فوتبال استان کرمان بوده است زیبنده نیست که ورزشگاهی برای برگزاری مسابقات فوتبال نداشته باشد.


سایت کربلایی حسین عینی فرد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار، ،
:: برچسب‌ها: پیشرفت ۶۰ درصدی ورزشگاه شهدای مس رفسنجان + عکس,
نویسنده : محمدرسول کریمی(مدیر سایت)
تاریخ : دو شنبه 23 / 9 / 1392
زمان : 23:20